alexandramj

hello sweethearts,
sitter just nu här och häckar, tänkte faktist dra mig utåt tvn och se lite tv med mammsingen innan sovdags.
idag har hänt ganska mycket faktist, vi fick ta farväl av våran starkaste person, gammelfaster!
hon har lidit av cancer i runt 20 år, utan magsäck och blind. otroligt stark person,
som idag inte orkade mer. hon somnade in, och fick inte lida längre!
men vi kommer alltid beundra dig och vi kommer alltid att älska dig.
men det är inte bara tragiska saker som hänt idag,
för det första så fick jag hjälp av ammie med matten,
så nu kan jag det jag inte kunde förut.. tackar jag för,
för det andra fick jag ju en liten stund med christofer och andreas,
rätt slappt, rätt bra grabbar det där.
jaa, och skolgången var också rätt slapp idag, svenska datasalen,
hemkunskap pastagratäng, engelska, någon jävla film typ back to the future.. skit dålig
jaja.. imorn blir det rätt lungt faktist.. bara slappa utan att plugga eller någonting,
bara vara!

image4


sweet kisses
/ alexandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0