alexandramj

vaknade med största huvudvärken + kände mig helt konstig.
men jag gick till skolan. första lektionen so,
och eftersom att mitt huvud bultade så fick jag såklart inget gjort,
blev liggandes på en bänk i korridoren istället. nästa lektion som var teknik,
blev liggandes i johns knä, och lyckades faktist slumra till i några minuter,
men det varade inte länge, för john började knacka mig i pannbenet.
men tekniken var inte så ansträngande skulle bara skriva en ämnesutvärdering,
sen vart det svenska, läsa hela lektionen som inte heller var så ansträngande.
lunch, blev pankisar. det var göttigt, i vanliga fall är pankisar inte min grej, blir för sött tycker jag.
men idag satt det fint i kistan! sen mentorstid, där jag och madeleine planerade sommaren,
vilket jag ser sjukt mycket fram emot, vill hellst ha sommar nu på direkten.
sen matte, vi har prov på onsdag och jag kan ingenting, jag menar verkligen ingenting.
sen idrott, vilket jag stod över på grund av huvudvärk hela dagen!
sen när jag skulle ta bussen hem, så ser jag våran bil stå där och vänta på mig.
det var mammsen som hade varit och handlat och tänkte att hon lika gärna
kunde plocka upp mig när hon endå var i trakterna. ja och nu sitter jag här,
ska snart städa.. livet är hårt ibland.

sweet kisses
/ alexandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0