alexandramj

dagen har blivit lång men händelserik, började med att jag vaknade
runt 8, gick upp. Hade beslutsångest som alla andra mornar, vad jag skulle bära för plagg
dagen till ära.  Men fick bli ganska slapp stil, har tyvärr ingen bild.
men jeans från bikbok,
tröja från bikbok
skor från stedium
och en armband från glitter (systers).
rätt slapp stil som sagt, känner att jag måste inhandla massor med nytt,
nu när det börjar bli vår och allt! hoppas veckorna rullar på
så är det snart 4 april och då bär det av mot berlin,
och där blir det att försöka hitta nåt i min prisklass. ja, sen iallefall gick skolan rätt okej,
biologi,
b-språk
engelska
lunch
mentorstid
elevensval
och slutade klockan 4. Då tog jag bussen hem, åt. Tog bussen igen, och det var nåt fel på den bussen
så den gick i högst 40 km i timmen, jag lovar! så jag kom alltså ca 40 minuter för sent till konfan.
men det var lungt, dom satt där och höll på med lera när jag kom dit.
var ju lite roligt! sen så runt sju samlades vi och två andra konfermations grupper i våran kyrka
vi skulle lyssna på en kille, som förut var nynazist, men att han nu jobbade för exit,
och ni ska veta, det var riktigt intressant, plus att han var en skön snubbe,
med egna åsikter.. ja, jag tyckte han var vettig. Sen åkte jag och min mamma hem,
nu sitter jag här, ska strax se tv med far och mor!
men vi hörs.

föresten har ni sett att jag har ränsat på gamla inlägg, nu kommer det nya
och jag lovar att jag ska uppdatera så mycket jag kan!

ta hand om varandra,

sweet kisses
/ alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0