when we first met

hej vänner.

ledsen för den snåla updaten ;o hah
har inte hänt så mycket i mitt liv de senaste dagarna. Har varit nere och köpt lite små saker på stan.
Solat, träffat "bästisar" och sånt där. Idag var det utklädningsdag, fånge på mig.
Dansade och lite sånt, körde spel i klassen åt tårta bara för att en av markusarna i klassen
hade vunnit på nån grej, så corren kom dit. Så håll utkik kanske kommer vi att synas i tidningen!
Efter skolan åkte jag hem, la mig i soffan, va på dåligt humör helt seg,
tills jag faktist satte mig och tog lite bilder, och på en sekund blev jag gladare.
Fråga mig inte varför, det bara blev så. Imorgon är det evelinas sista skoldag,
gosh så sorligt, nu när vi precis har blivit tighta igen, så ska du åka. Den senaste tiden har jag bara
känt att mitt liv rockar, umgänget, lovet, nyår och hela faderullan. Men nu ska ni få
kika på mitt plagg och de två andra sakerna jag inhandlade igår :)



den här tishan blev det.

 

(snygg mosad näsa) men den här mössan och armbanden köpte jag också.
Och nu får ni då ursäkta den odugliga kvaliten på mina bilder,
men vafan ni ser väl vad det är..

Ha en mysig kväll, det ska jag ha.
Vi ska pynta granen och äta gröt :)

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

snygg tröja! =)

2008-12-25 @ 22:26:01
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0