trevlig helg.. ohja

Lucia på dan, första uppträdandet kunde vi inte ens verserna till sankta lucia.
Hur bra är man inte då? fast det var roligt, det var det.
nattinnebandy natten mellan fredag och lördag.
VI var grymma, förlorade iofs alla matcher, men vafan...
skulle egentligen ha nattat hemma hos evelina, men jag blev hämtad av ammie istället.
Så åkte jag hem och sov, det var jävligt skönt.
På lördagen sen väckte pappa mig vid halv tio, dags för julbak.
snacka om att det var segt att ta sig upp, ställde mig i en dusch innan vi drog igång.
Peppar kakor, lussebullar, marispan grisar och annat gott.
Julmusik och tyvärr dåliga lasse stefanz.. Det är pinsamt.
På kvällen sen så träffade jag evelina, chris och rebecca i centrum
så handlade vi, drog oss hem mot ewe och började fixa tacos.
Tillslut kom sandra, fåk, karro och lisa. Efter att vi hade ätit,
gick vi ut mot backen i blästad mötte linnea som också följde med,
vi gick dit utan pulkor och hade istället med svarta sopsäckar,
gick det bra att åka tror ni? nej, det var riktigt tråkigt. Så vi hade snöbolls krig istället
med andreas, jocke och någon mer snubbe.
Efter ett tag, eller ett ganska långt tag så kom simon, jigge, lawe och bobbe så
åkte vi hem till ewe igen. Jag becca och linnea förljde med karro för att möta bergman,
medans vi väntade traskade vi runt på ett garage? sjöng julsånger och höll på,
riktigt roligt faktist :) Kvällen avslutades iallafall på bäddsoffan hos evelina, tur det!
trevlig helg, trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0