Pysslat färdigt för idag..



Suttit här ett tag nu, försökt fixa till bloggen skapligt..
blev väl sådär.. men får duga så länge.
men känns så skönt just nu, jag städade mitt rum kliniskt rent igår,
så nu slipper jag höra mammas tjat hela tiden.
Jag har inte ett enda prov eller läxa kvar att göra den här terminen.
Ångest över att våra betyg sätts imorgon, men vafan.
dom duger väl för mig, kommer jag inte in på tvärs så blir det väl nåt annat.
Men söker iallafall tvärs som första val tror jag!
lite ångest där med faktist, bestämmer mig ena sekunden,
ångrar mig nästa. Men vad det än blir, så väljer jag förmodligen rätt.
Det tror jag iallafall, eller hoppas jag!

Vad gör ni en sån här regnig december dag?

UHSCH, jag hatar det här vädret, nu är det meningen att snön ska ösa ner
så att jul känslorna kommer fram ur garderoben, som det är nu så har jag inga julkänslor
för fem öre. Ser inte ens på julkalendern? det måste vara typ första året på evigheter
förutom när den där dåliga tecknade gick. Men nu ska jag kila vidare mot tvn
Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha.

Puss vänner

Kommentarer
Postat av: Manne

Fina tuttar ;) <3

2009-01-08 @ 23:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0