beskriva med ord

..det går inte. Hon är för bra för att vara sann.
En av de finaste vänner jag har, den ärligaste vän jag någonsin haft.
Får mig always att le.
Kan prata med henne mer än vad jag någonsin kunnat prata med någon.
Har nog aldrig träffat en person som är allt på samma gång,
en snäll och underbar vän samtidigt som hon är glad och omtänksam
men även kan vara ärlig och arg, jag har fått allt i ett o samma paket.
Hon är allt på en gång. Snart är det 7 år sen jag lärde känna henne,
vid den stunden visste jag att hon inte bara var tillfällig.
Hon har varit här än så länge. Vid mig, min sida.
Hon är min bästa vän och det kommer hon alltid att vara.
Då jag vet att hon alltid står vid min sida oavsätt vad.
Rebecca Kågemyr, om du bara visste vad du betyder för mig
jag älskar dig hjärtat




Kommentarer
Postat av: becca

naw vad gullig du är alexandra, jag älskardig bästis! duu lyer upp min dag sassa!

2008-12-09 @ 22:05:07
URL: http://kagemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0