a new one

hej friends.

Dagens händelser har inte varit några speciella. Skolan som vanligt.
I skolan just nu känns det som att jag är inne på en vg+ nivå, det är irriterande.
Fick vg+ på kemin 5,5 poäng ifrån mvg, vg+ på min uppsats i so:n, vg+ på mitt svenska prov,
1,5 poäng ifrån mvg. Duger det? Nej, det krävs mvg i dessa lägen tycker jag.
Men sånt får man ta, igår sattes betygen så nu spelar det ingen större roll.
Får det jag får helt enkelt. Snart är jullovet här,innan o efter det står massa saker på schemat,  
lucia tåg det bästa genom ekholmsskolans historia? haha, "kås=not" eller hur är det?
Ja, sen på kvällen där är det nattinnebandy, sen på lördag är det röjj,
veckan därpå är juldans o allt va det är. Veckan därpå är julafton, har ni någon julstämning?
Vi har pyntat med massa tomtar, men har jag någon julkänsla endå? nej, inte det minsta.
Känns som att det fortfarande är oktober. Väck mig! Sen en veckan efter julafton är det iallafall nyår,
då blir det middag tror jag, på någon restaurang med massa fina människor,
sen är det partaj hela natten lång. Den 1 kan vi gratulera emelie på 16 års dagen.
Sen den 2 eller 3 har min syster "godbye fest" för hennes vänner
inklusive mig och therese + pierre. Den 7 drar hon, så då blir det tomt, kära syster jag älskar dig, det vet du.
Sen den 3 februari är det dags för mig att fylla 16. Den 15 drar jag till thai landet, klockan tio någonting går planet
från skavsta. Det blir fint det ni. Brun som ett as ska jag hinna bli. Sen när man kommer hem därifrån den 3 mars
så är det inte långt kvar till den riktiga våren och värmen. Schemat är fullspäckat :)

men nu ska jag dra mig härifrån, 
kommer kanske fler updates senare :)
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

ajdå. då är det snart dags för det då , bara 14 dagar kvar ju ! :o



usch nu har jag läst hur många inlägg som helst om skolan haha :)

2008-12-10 @ 20:13:13
URL: http://ericaappelquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0