alexandramj

image37 

jo, vad ska man säga.. torsdag idag, bioligi prov gick rätt bra faktist!
+ att jag fick reda på mitt hemkunskaps prov, och jag
har sänkt mig från att ha alla rätt till att ha ett starkt G!
jaja, dagen rullade på och sista kraften för dagen la jag
ut på fotbollsträning, usch va jag är lat och fet,
har blivit det den senaste tiden! blää på min kropp.
men det är sånt man får ändra på, har ju faktist inte världens bästa kost
inte heller världens bästa tränings schema, men blir ändring på det nu!

joo, men vad händer för mig imorn då?
det blir sovmorgon till 10 i 10, ska träffas nere i stan
för att gå till stadshuset och lyssna på politik snubbar
och ställa frågor. sen efter det blir det tillbaka till skolan
och ha vanliga lektioner. efter skolan ska jag hem till elin
för att laga mat och mysa och iväg och kolla innebandy i
ekholmshallen och sedan vidare mot sporthallen för
att kolla in tiger och ruben och de andra grabbarna!
ska bli sååå nice, sen blir det nattinatti hemma hos mig!
för att lägga till så är bella endel av dagen också.

tulo mellan knäna

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0