alexandramj

"ömhet, sexuell närhet, hångel och samlag kan vara underbart. Men det är inte bara en skön lek mellan två människor. Sex kräver respekt och ansvar på flera sätt. Det är viktigt att både pojkar och flickor upplever den intima samvaron som någonting fint och skönt. "

lite från min underbara biologi bok, sitter här och pluggar in lite sexualkunskap.
prov imorn!

som sagt kom hem från berlin i går.
sjukt värd resa, allt var så bra.
har bilder därifrån, men eftersom att jag är som jag är
så orkar jag inte lägga in några än. hoppas att orken
kommer i veckan! det var roligt så roligt,
skulle jag gärna uppleva igen om jag fick!

idag, tillbaka i skolan. bläääää!! gick till 20 i tre,
väntade på becca, men när hon slutade åkte jag hem,
för hon skulle på gudtjänst och jag var bara tvungen att plugga.
så nu sitter jag här, ska äta lite och kolla lite hockey
samtidigt plugga lite biologi, rååå nice. nat!

men iallefall, ett stort grattis till morfar 72 år
& ett stort grattis till christofer 16 år! ;d 

image36       image35


puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0